S-a discutat de multe ori vis a vis de acest brand de tara ... s-a incercat chestiuni stufoase care nu ne reprezinta , incercam sa ne impunem pe piata externa o imagine care nu ne reprezinta si fugim ca dracu de tamaie de incadrarea pe care ne-a facut-o restul Europei si nu numai ...si anume ... o tara inapoiata cu 100 ani ... ce este rau in asta ? este o realitate iar strainii ar da bani grei sa poata calatorii in timp.
De ce nu exploatam aceasta incadrare CORECTA si sa tranformam aceassta imagine intr-un aspect pozitiv . Regele Charles a prezentat si promovat pe Discovery Travel tocmai arhaicul tarii nostre , pitorescul aacestora...la ei nu mai exista asa ceva , totul este sistematizat... copacii cresc la linie , de aceiasi inaltime si grosime ...nimic nu mai este natural...este frumoos ...insa nenatural ...iar strainul ar dori sa "calatoreasca in timp" iar lipsa drumurilor , saaau drumurile proaste ... nu maai au de ce sa deranjeze ...TOCMAI ... vor face parte din pitoresc ... ca doar in anii 1900 nu se calatorea cu caruta pe autostrada
Mai in gluma ,mai in serios ...strainii au identificat elementele de brand....si au manifestat interes pentru ele....iar noi ne dezicem ... suntem capra raioasa cu coada pe sus ... Degeaba iti dau cu ruj si spray ...atata timp cat nu ai dinti in gura ... cam cat de frumoasa poti fi ? Eee ..cam asa este cu turismul la noi ... cam ce ne-am astepta ...ca sa fim remarcatti prin calittatea hotelurrilor sau a litoralului
Nicidecum ... pensiunile familiale in Molvoda sau creierul muntilor ...peisajele tarii , obiceiurile , SPECIFICUL CULINAR .... sunt elementte puternice de brand ...care ar atrage straini in tara ....insaa treb sa ai o promovare corecta ... omul cand stie ca vine in 1900 ... nu are nici o reclamatie ... chiar va admira "unicitatea" noastra....insa cand ii atragem printr-o imagine falsa ... a 2-a oara nu va mai reveni in tara ... si se va simti inselat.
De ce nu ne promovam imagineea prin CULINAR ... avem o bucatarie fascinanta ... uitati-va chiar pe acest site ... la sectiunea CULINAR ... Grecia isi promoveaza turismul culinar printr-o emisiune tot de Discovery...toate aceeste elemente formezza brandul unei tari.
Elementele de mai sus se comppleteaza perfect cu alte 2elemente puternice de brand ... recunoscute si identificate de straini ... Dracula si Transilvania ...
Parerea mea este ca pe linia asta trebuuie mers ...daca nu suntem in stare sa construim autostrazi , macar atunci sa fim destepti ... si sa transformam un dezavantaj inttr-un avantaj, insaa totodata , fiecarre dintre noi ar trebui sa invatam sa ne apreciem mai mult, ptr caa daca noi nu suntem in stare sa ne apreciem , atunci de ce avem pretentii sa fim apreciati de altii ?
De cate ori ati auzit o vorba buna despre turrismul romanesc ... iar strainii totusi cu toate neajunsurile inca reusesc sa gaseasca cuvinte de apreciere ...
Schimbarea incepe cu fiecare dintre noi !
Raasfoiti acest site...vetti descoperi zone inccredibil de frumoase cu legende minunate in spate, recomandati si altora sa il rasfoiassca ...si asta este deja primul pas in proomovarea turismului romanesc si identificarea brandului de tara !