|
"De 3 ori diferenta”, in varianta turistica: Cum obtii compensatii pentru oferte mai ieftineUna dintre aceste oferte, nascuta din dorinta de a atrage clienti si a-i convinge sa revina, presupune returnarea unei sume de bani, in cazul in care, dupa achizitionarea unui produs, clientul descopera ca un alt magazin vinde acelasi produs la un pret mai mic. Suma oferita reprezinta, de regula, „de trei ori” diferenta dintre cele doua produse. Ideea s-a dovedit a fi de succes, astfel ca s-a raspandit rapid si in alte sectoare, unde promotiile sunt mereu bine-venite. Promotii turistice Tourneo.ro, de pilda, care activeaza pe domeniul turistic, a lansat o astfel de promotie pentru rezervarile turistilor care apeleaza la serviciile companiei. Aceasta garanteaza cel mai mic tarif pe care un client l-ar putea obtine pentru acest serviciu, motiv pentru care le ofera celor care dovedesc contrariul de trei ori diferenta dintre preturi. „Daca dupa ce ati efectuat rezervarea veti gasi in alta parte un tarif mai mic, in aceleasi conditii, tourneo.ro va ofera de 3 ori diferenta, dar nu mai mult decat contravaloarea unei nopti de cazare pentru o camera sau 300 euro”, precizeaza reprezentantii companiei. Garantia celor mai mici tarife este redata de Tourneo.ro si prin intermediul unui spot video inedit, care foloseste umorul „gri” pentru a-si face auzit mesajul. Vezi aici o varianta necenzurata a spotului Tourneo Cum se procedeaza La fel ca in cazul ofertelor din hypermarketuri, exista si cateva reguli pentru ca oferta sa fie onorata. In primul rand, trebuie mentionat ca aceasta este valabila doar pentru 24 de ore de la momentul confirmarii rezervarii. In acest interval trebuie transmis un email cu datele de contact ale clientului si locul in care a fost gasit tariful mai mic. In urma verificarilor, tourneo.ro poate hotari acordarea reducerii pentru rezervarea deja efectuata sau plata unui bonus. In cel de-al doilea caz, trebuie parcursi urmatorii pasi: - efectuarea rezervarii in varianta mai ieftina si transmiterea confirmarii acesteia catre [email protected] - anularea rezervarii efectuate prin tourneo.ro - transmiterea in maxim 3 zile dupa terminarea sejurului a dovezii achitarii la hotel a tarifului confirmat In maxim 3 zile lucratoare, tourneo.ro se obliga sa raspunda solicitarii clientului. Regulile „jocului” Tourneo.ro garanteaza tariful minim pentru anumite hoteluri, mentionate pe site-ul companiei, dar numai daca tariful gasit ca fiind mai mic: - se refera la acelasi tip de camera, acelasi sejur si include aceleasi servicii / taxe - beneficiaza de aceleasi conditii de anulare - poate fi achitat catre hotel Tourneo.ro nu garanteaza tariful minim in urmatoarele situatii: - rezervari efectuate pe baza punctelor de loialitate sau a altor programe sau promotii speciale ale hotelului - gratuitati sau reduceri de tarife oferite de hotel ca recompensa sau in urma unor intelegeri de tip barter - angajatilor hotelului sau ai lantului hotelier la care este afiliat acesta - membrilor unei organizatii ce beneficiaza de tarife speciale in baza unei intelegeri directe dintre organizatia respectiva si hotel |