|
Concept inedit pentru cazarea in hotelurile din RomaniaHotelierii nu stau degeaba si incearca sa-si surprinda mereu potentialii clienti cu pachete care mai de care mai atractive. Programul de lucru nu este, insa, acelasi pentru toti, iar la birou nu iti poti planifica o vacanta asa cum trebuie. Aici intervin agentiile de turism, care incearca tot posibilul sa uneasca cerintele unui client cu ofertele unui hotel. Asa iau nastere noi si noi concepte de succes, care in timp se dovedesc a fi mai mult decat avantajoase pentru ambele tabere. Call-center non-stop, inedit in Romania Tourneo.ro, spre exemplu, este o astfel de agentie, care in urma cu cativa ani a venit cu o idee inedita: introducerea unui serviciu de call-center pentru rezervari turistice, cu program non-stop. Principalul obiect de activitate al agentiei este cazarea turistilor romani si straini la hotelurile din Romania. Acest lucru se realizeaza atat prin intermediul sistemului de rezervari online www.tourneo.ro, dar mai ales prin intermediul call-center-ului tourneo.ro ce functioneaza ca centrala de rezervari (dispecerat de cazare) cu program non-stop. Tourneo.ro dispune de 1020 linii telefonice, care preiau la orice ora din zi si din noapte apelurile celor care se hotarasc „din scurt” sa plece din oras sau a celor care au vreo nelamurire in privinta rezervarii facute.Conform reprezentantilor companiei, evolutia tourneo.ro a fost puternic ascendenta, reusind ca in numai 4 ani sa aiba cel mai mare volum de rezervari individuale din tara pe segmentul tranzit/business. Principalul segment de piata al tourneo.ro este turismul de afaceri, segment pe care agentia ocupa locul 1 pe tara asigurand aproape 10% din gradul de ocupare al hotelurilor din Bucuresti. In urma cu putin timp, „Tipul Tourneo”, un tanar pe cat de insistent pe atat de haios, care nu se da batut cu una cu doua cand vine vorba de promovarea unui serviciu, facea furori pe micile ecrane, intr-o reclama mai putin conventionala. Vezi aici o varianta necenzurata a controversatului spot Tourneo |